Re: Eksperyment OS/2 + win95

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 28 Sep 1997 - 20:05:42 MET DST

"Radosław Sokół" <rsokol_at_iname.com> wrote:

>Swapuje tak, że nie wpływa to zasadniczo na pracę
>systemu. Bardziej raczej odczuwam niemoc procesora.

czyli nie swapuje. winda w czasie swapowania nie jest w stanie wykonywac
zadnych zadan, nawet jesli dla swapfile przeznaczysz zupelnie oddzielny dysk.

>Dodawanie plików??? Może i jest to możliwe, ale czy wygodne?!?
>Możliwość pomyłki niesamowita.

to zalezy co robisz. rownie dobrze mozesz dodawac wektory, tablice
itp/itd. lub tez tworzysz specjalne zmienne, ktore sa traktowane
jak ekran. a w srodku obiektow wpisujesz ze one faktycznie cos
rysuja na ekranie. przykladow jest sporo, a pascal mi nie ulatwia
zadania. chociaz z drugiej strony pascal ma bardzo silne mechanizmy
kontroli skladni, dzieki czemu nie myle sie tak czesto, jak ma to
miejsce we wskaznikach w C. ale fakt faktem, pascal daje mi duzo
mniejsze pole do popisu.

>Teraz już wiem :) A kocura? Bo ja mam kotkę, prawie rasową.

>| Radosław Sokół |

byly dwie kotki. stara i mloda. tylko ze stara gdzies polazla i nie wrocila.