Monster vs Apocalypse

Autor: Pawel Szczecinski (pawel.szczecinski_at_ceti.com.pl)
Data: Sun 28 Sep 1997 - 20:03:04 MET DST

Wiem, wiem! Wiekszosc z Was, ktorzy przeczytali temat
od razu mowia, ze Monster! Jednak w PC Gamerze po Polsku
twierdza inaczej: pisza, ze PowerVR wieksze mozliwosci
niz 3Dfx, lecz nie ma na _na razie_ niego oprogramowania. Jednak w
praktyce i testach wyglada to troche inaczej. Wedlug testow chip`a
9/97 wychodzi, ze Monster jest szybszy w Quake`u od
Apocalypse. Natomiast w Tunelu wyniki wygladaja podobnie.
Moze mi ktos powiedziec co jest lepsze? Co ma wieksza przyszlosc?

Aha, jeszcze jedno: Dlaczego Apocalypse ma mozliwosc
akceleracji w okienku mimo iz jest to oddzielna karta?
Czemu Diamond nie moze tak zrobic? Wiem, ze moze
akceleracja w okienku nie kazdemu sie przydaje, ale
wiadomo czy sie kiedys nie bedzie potrzebna?

No i jeszcze jedno: Czy Monster uzywajac D3D
uzywa filtrowania tekstur, bo podobno Apocalypse nie!?!?

Pozdrawiam,
Pawel
 Pawel Szczecinski pawel.szczecinski_at_ceti.com.pl
 ICQ UIN: 1808943 http://www.ceti.com.pl/~pablos