Re: Monster vs Apocalypse

Autor: Marcin Platek (marcin_at_brp.waw.pl)
Data: Mon 29 Sep 1997 - 13:14:18 MET DST

In article <342e8003.3480235_at_news.nask.pl>, pawel.szczecinski_at_ceti.com.pl
says...
> [...]
> niz 3Dfx, lecz nie ma na _na razie_ niego oprogramowania. Jednak w
> praktyce i testach wyglada to troche inaczej. Wedlug testow chip`a
> 9/97 wychodzi, ze Monster jest szybszy w Quake`u od
> Apocalypse. Natomiast w Tunelu wyniki wygladaja podobnie.
> Moze mi ktos powiedziec co jest lepsze? Co ma wieksza przyszlosc?
>
> Aha, jeszcze jedno: Dlaczego Apocalypse ma mozliwosc
> akceleracji w okienku mimo iz jest to oddzielna karta?
> Czemu Diamond nie moze tak zrobic? Wiem, ze moze
> akceleracja w okienku nie kazdemu sie przydaje, ale
> wiadomo czy sie kiedys nie bedzie potrzebna?
Monster jest na Voodoo jak by byl na Voodoo Rush to w oknie by chodzil
ale ten drugi jest wolniejszy i wogole jakis dziwny.Mozna jak sie bardzo
chce zlapac jego buror i przerysowywac do okienka tak robi jakis edytor
do Quake E3D chyba
> No i jeszcze jedno: Czy Monster uzywajac D3D
> uzywa filtrowania tekstur, bo podobno Apocalypse nie!?!?

Uzywa