Re: Jaki program do grup dyskusyjnych?

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 28 Sep 1997 - 12:11:30 MET DST

On 28 Sep 1997 06:01:56 GMT, "Marek Kozak" <mkozak_at_priv.onet.pl>
wrote:

>Cześć,
>
>Jakiś czas temu była mowa o programach do newsów. Do Windy zdecydowanie
>polecaliście Agenta. Ja używam Misia 3.02. Możecie porównać opcje tych
>dwóch softów ? Zdaje się że Agent jest szybszy. Co po za tym ?

1. Poszczególne elementy tekstu są odróżniane róznymi kolorami, a więc
adresy, cytaty i wiadomości. Bardzo to ułatwia czytanie.
2. Prawie wszystko można zrobić za pomocą klawiatury. Bardzo to
przyspiesza czytanie.
3. Pasek przycisków można samemu konfigurować i dostosować do własnych
potrzeb.
4. Zaawansowane możliwości filtrowania newsów i poczty (Agent 1.5)
5. Pozwala wycofywać wysłane posty.

To są właściwości które zdecydowały o przerzuceniu się z misia 3.02 na
Agenta. Inni jeszcze pewnie coś dodają.

Pozdrowienia z Katowic
Piotr Kozłowski
siwus_at_priv.onet.pl