Re: Jaki program do grup dyskusyjnych?

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 30 Sep 1997 - 01:19:45 MET DST

On Sun, 28 Sep 1997 10:11:30 GMT, siwus_at_priv.onet.pl (Piotr Kozłowski)
napisał(a):

>To są właściwości które zdecydowały o przerzuceniu się z misia 3.02 na
>Agenta. Inni jeszcze pewnie coś dodają.

Ja dodam, że początkowo używałem Internet News z MSIE 3.02 (z
dobrodziejstwem inwentarza) i nie miałem najlepszego zdania o
odpowiadających na problemy związane z tym programem formułką:
- Zmień na Agenta.
Po paru dniach byłem zmuszony poszukać lepszego programu do newsów i
zainstalowałem na próbę Free Agenta. Wystarczyło, że poczytałem w
helpie, jakie możliwości ma pełna wersja - nieodwołalnie porzuciłem
Internet News na korzyść Agenta. Poza tym pokornie przyznałem rację
namawiającym do używania Agenta. Bez wgłębiania się w szczegóły
techniczne, powody, dla których polecam Agenta, są dwa:
1. Nic się nie psuje. Po prostu. Niestety dla Internet News to
nieosiągalne marzenia.
2. Wystarczy jeden klawisz - spacja - do komfortowego czytania nowych
wiadomości. Kolejne naciśnięcia spacji powodują przechodzenie do
następnej nieprzeczytanej wiadomości. Jeśli wiadomość zajmuje więcej
niż jeden ekran, to naciśnięcie spacji powoduje wyświetlenie dalszej
części wiadomości.
2,5 Bardzo przydatnym patentem jest to, że kiedy zaznaczy się fragment
wiadomości, a następnie naciśnie klawisz Re, to w odpowiedzi
umieszczany jest jako cytat uprzednio zaznaczony fragment.
Jacek Sitowski