Re: CD-ROM porzerajacy moc...

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 28 Sep 1997 - 12:19:02 MET DST

27 Sep 97 21:25:42 GMT, "Tomasz" <webnow_at_polbox.com> piszesz:

>Czesc wsystkim mam nastepujacy problemik z cdkiem
>Nie ukrywam ze jest kiepski (jakis tam Stingray z 95/96 roku 8x)
>No wiec jak jest w srodku plyta to co jakis czas w windowsie cd
>sie uruchamia przekreca plytke pare razy i znowu powraca do
>stanu spoczynku. Gwozdz w tym ze takie sprawdzanie co jakies
>10 minut powoduje zatrzymanie niemalrze wszystkiego lacznie
>z kursorem (czasami) Jak nie ma plyty to cos tak kreci ale wszystko
>w porzadku. Mam procesor P166 i dziwi mnie ze tak sie "daje" glupiemu
>cd romowi:(

Byc moze przyczyna krecenia plytka CD jest proba automatycznego
wykrycia wlozenia nowego CD? To mozna wylaczyc w Panelu sterowania,
System, CDROM.

Jezeli CD wstrzymuje calosc komputera, to sprawdz czy przypadkiem nie
masz aktywnych sterownikow dosowych do CD. To chyba widac w opcji
System, Wydajnosc (?). Jezeli tak, to sprobuj usunac chwilowo
sterowniki z config.sys i kazac wykryc CD przez opcje dodaj hardware.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski