Re: [Q] Problem z Caviarem

Autor: Lukasz Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Fri 26 Sep 1997 - 21:35:08 MET DST

On 26 Sep 1997 15:15:44 GMT, chris_at_astri.uni.torun.pl (Krzysztof
Gozdziewski) wrote:

> [...]
>ktory sobie dzialal, dzialal, ale niestety po dojsciu do pewnego
>krytycznego obszaru znowu zaczelo sie to stukanie.
>To mnie natchnelo w koncu takim pomyslem, ze zalozylem od nowa partycje,
>poczynajac od poczatku dysku a konczac w bezpiecznej odleglosci
>od tego obszaru. Dysk sformatowalem, ma nadal kilka bad sectorow
>(na koncu) i chwilowo dziala. Czy uszkodzenie moze sie propagowac?
>Sam nie wiem, czy tego dysku od razu nie wywalic, nie czekajac na nastepne
>frustracje. Wywalic czy nie? Bym sie nie zastanawial, gdybym mial

U mnie stalo sie cos podobnego, ale padl poczatek dysku, wiec
zalorzylem partycje od 100 MB do konca i dziala tak juz od 3 miesiecy
i nie ma zadnych problemow (po za tym ze ma 100 mb mniej).

      e-mail:jozef_at_kki.net.pl
          Warcraft II page:
http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
Diablo, Quake, Warcraft2 - Dentarg