Re: Zielony monitor

Autor: Kamil Uminski (umil_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Fri 26 Sep 1997 - 21:47:37 MET DST

Piotr Zadrozny <pzadrozn_at_micros.micros.com.pl> rzecze:

>Mam 15' monitor ARX. Czesto zaraz po wlaczeniu, czasem troche pozniej
>robi sie zielony (obraz). Czasem "wskakuje" prawidlowy obraz.
>Nie jest to na pewno wina karty graficznej, ani okablowania.

Mialem kiedys podobny problem z telewizorem. Ekran robil sie od czasu
do czasu zielony - okazalo sie, ze odbiornik stal za blisko duzego
glosnika (magnes). Mam nadzieje, ze to pomoze...

Pozdrawiam,

KamilU

Kamil Uminski
umil_at_platon.man.lublin.pl