Re: numer 0-202122 drozszy

Autor: Maciej Wyczawski (maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 25 Sep 1997 - 11:52:07 MET DST

Witam

Marcin Kowalik <mkowalik_at_itob.wil.pk.edu.pl> napisał(a) w artykule
<60d3h5$89v$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
> Dzisiaj rano kupilem nowego Chipa 10/97 i co czytam na str. 27
> w artykule "Internetowy uscisk dloni", Urzad Antymonopolowy naciska na
> zwiekszenie oplat za korzystanie z numeru 0202122.
> Nie znam podstaw tego postepowania, ale mysle ze taki "urzad" raczej
powinien
> walczyc o nidopuszczanie do podwyzszania cen przez monopol jakim jest TP
S.A.

> Czy ktos z czytelnikow moze wie czym kierowal sie UA??

Wg mnie jest to faktycznie działanie monopolisty. Na pewno nikomu (łącznie
ze mną) to się nie podoba ale tak jest. Proszę zwrócić uwagę, że u nas TPSA
w kontekscie numeru 0202122 występuję w dwóch rolach: jako provider i jako
firma telekomunikacyjna. Stwarzając ulgi jako provider napędza sobie
klientów jako telekomunikacja. Jako telekomunikacja postanawia, że
wszystkie zamiejscowe będą liczone jako I strefa - czy zagwarantuje to
również innemu prywatnemu providerowi? - nie i dlatego odciągnie od niego
klientów.
Poza tym, ponieważ za darmo daje dostęp to nie ma żadnych zobowiązań, że
się nie dodzwonisz, że któregoś pięknego dnia powie dość, zamykam interes.
Zobaczcie co teraz jest: "bezpłatny" dostęp do i-netu, bezpłatne konta.
Skutek: znam kilku którzy zakładają dwa konta .... DZIENNIE. Skutek:
wszystko pozapychane, transmisja 0.
Pewnie wielu się nie zgodzi z tym co napisałem.
A odnośnie głównego tematu to działania UA mają za zadanie zwalczać
monopole a nie dbać o kieszenie konsumentów - co nie zawsze idzie w
parze - przynajmniej na krótką metę.

==     MACIEK   ------->   Krakow     ==
== maciekw.dumb.iinf.polsl.gliwice.pl ==