Re: TP_SA -zjeta pani

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 24 Sep 1997 - 09:19:12 MET DST

On Tue, 23 Sep 1997 23:24:10 GMT, rafal_at_polbox.com (Rafal Neska)
wrote:

>Heja
>Ostatnio dostaję nerwicy jak łączę się z TP_SA.Coraz trudniej się
>połączyć a w dodatku zamiast miłego sygnału zajętości odzywa się pani
>i oznajmia miłym głosem , że "połączenie nie może być zrealizowane"
>.Oczywiście mój program do łączenia się z Inetem nie rozumie co ta
>pani mówi i muszę ręcznie ponawiać połączenie - doprowadze mnie to do
>szału.

Zrozumie, jak panienka przestanie gadac, a przestaje. tylko to
dodatkowych kilkadziesiat sekund zwloki miedzy probami - specjalnie to
robia czy jak?
>Czy zamiast pani nie mógłby być zwykły przerywany sygnał zajętości
>lini. Wyszedłbym sobie wtedy do kuchni a jak by się komputer połączył
>to bym wrócił a tak musze siedzieć przy kompie niewiadomo ile
>bezsensu.

Mozesz wyjsc. Masz nawet gwarancje, ze jak wrocisz to komputer nadal
bedzie probowal :-(( A pretensje to mozemy do skladu z weglem
zglaszac, bo telepies ma nas w d... Ot, monopolista!

Darek