TP_SA -zjeta pani

Autor: Rafal Neska (rafal_at_polbox.com)
Data: Wed 24 Sep 1997 - 01:24:10 MET DST

Heja
Ostatnio dostaję nerwicy jak łączę się z TP_SA.Coraz trudniej się
połączyć a w dodatku zamiast miłego sygnału zajętości odzywa się pani
i oznajmia miłym głosem , że "połączenie nie może być zrealizowane"
.Oczywiście mój program do łączenia się z Inetem nie rozumie co ta
pani mówi i muszę ręcznie ponawiać połączenie - doprowadze mnie to do
szału.
Czy zamiast pani nie mógłby być zwykły przerywany sygnał zajętości
lini. Wyszedłbym sobie wtedy do kuchni a jak by się komputer połączył
to bym wrócił a tak musze siedzieć przy kompie niewiadomo ile
bezsensu.

--
Rafal Neska
rneska_at_sgh.waw.pl ; rafal_at_polbox.com