Re: TP_SA -zjeta pani

Autor: Bartek Kaczynski (bart_at_polbox.com)
Data: Wed 24 Sep 1997 - 11:14:40 MET DST

On Tue, 23 Sep 1997 23:24:10 GMT, rafal_at_polbox.com (Rafal Neska)
wrote:

>Heja
>Ostatnio dostaję nerwicy jak łączę się z TP_SA.Coraz trudniej się
>połączyć a w dodatku zamiast miłego sygnału zajętości odzywa się pani
>i oznajmia miłym głosem , że "połączenie nie może być zrealizowane"
>.Oczywiście mój program do łączenia się z Inetem nie rozumie co ta
>pani mówi i muszę ręcznie ponawiać połączenie - doprowadze mnie to do
>szału.
>Czy zamiast pani nie mógłby być zwykły przerywany sygnał zajętości
>lini. Wyszedłbym sobie wtedy do kuchni a jak by się komputer połączył
> [...]
        Wyobraz sobie, ze tez mnie to wkurza, ale dla tepsy takie
rozwiazanie jest lepsze tzn. mniej obciazajace lacza. Zamiast proby
dodzwonienia sie (zajeta jedna wiazka) centrala IMO sprawdza czy
0202122 jest zajety i przesyla odpowiednia informacje (przewaznie ze
jest zajety), wiec nie blokuje lini miedzy centralami...
                                        _bartek