Re: Eksperyment OS/2 + win95

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 19 Sep 1997 - 19:36:42 MET DST

"Radosław Sokół" <rsokol_at_iname.com> wrote:

>Wina leży po stronie driverów, ponieważ system zwracania
>szerokości liter wywodzi się jeszcze z Windows 1.0. W systemie
>tym nie było czcionek software'owych, tylko korzystało się
>z czcionek drukarki. Dlatego driver musiał zwracać dokładną
>szerokość każdej literki. Ten system dla zachowania kompatybilności
>przetrwał niestety do dziś. Z czcionkami drukarek zerwano w
>zasadzie dopiero w Win 3.1 (3.0 jeszcze wymagało np. ATM),
>ale nawet w 95 czy w NT można z nich korzystać.

dziwnym trafem, w trutajpach to utrzymali. wina 'systemu'.

>Moja konfiguracja: AMD K5-90, VX-512KB, 48MB RAM, S3 765 2MB,
>Conner 850 + Quantum 2100, Gallant SC-7000 i do tego WinNT.
>I Word nie jest jedynym programem odpalanym w tym momencie,
>gdyż chodzi jeszcze Netscape, Corel PhotoPaint, Corel Capture
>i coś jeszcze.

chodzi glownie o te 48mb ramu. jak nie swapuje, to jeszcze ujdzie.

>No i da się zapisać. Dobrze zapisany kod da nawet większą
>przejrzystość. Niewątpliwie C++ daje możliwość tworzenia
>dziwnych typów danych i obsługi ich w sposób w miarę
>naturalny, ale zauważ, że Pascal jest trochę starszy, a
>rozszerzenie C o ++ powstało stosunkowo niedawno. BTW jak
>często wykonuje się operacje na liczbach zespolonych?

to zalezy gdzie i kiedy. liczby zespolone podalem jako przyklad.
a jesli chce zrobic przypisanie logiczne typu plik1:=plik2 , i zechce
by mi skopiowal plik2 do pliku1 ? albo wrecz plik1:=plik1+plik2
to co wtedy ? masz drugi przyklad. jesli uwazasz pliki za dziwne
typy danych, to hmmm :))))))) ale w C moge sobie cos takiego oprogramowac,
i naturalnie uzywac. w pascalu nadal jestem skazany na procedury.

>I mam Cię ugasić tym piaskiem? Dobra! Wezmę zużyty!!! :)))
>PS. Skąd wiesz, że mam kota?

a ty skad wiesz ze ja mam ?

>Poczekajmy na BeOS - zapowiadają cuda :)))))

i co z tego ? nie on pierwszy :))))))))

>Zresztą czy np. NT na Alphę jest taki zły? W końcu kernel jest
>częściowo zmieniony w stosunku do wersji na Intela, a procesor
>jest tak szybki, że nie ma spowolnień. A działają wszystkie
>programy z x86. Może to jest przyszłość?

no wlasnie. tylko ze praca 100 zatelnetowanych userow na alphie z windowsami,
i na alphie np. z linuxem, to niebo a ziemia.