Re: szukam Qbasica

Autor: Przemysław Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Thu 18 Sep 1997 - 11:12:19 MET DST

Dariusz K. Ladziak wrote:

> Sa na tym swiecie kraje, gdzie prowadzenie nauczania poczatkowego
> sztuki pisania programow komputerowych w Basicu jest zakazane!
> Najglupszy pomysl - uczyc sie jakiegokolwiek Basica jako pierwszego
> jezyka programowania, nabywa sie strasznie zlych przyzwyczajen.
>
> A szukac tego badziewia nie trzeba - nie wiem jak w G95, ale w Dos 5.0
> do 6.22 po prostu byl.
>
> Darek

Absolutna bzdura !

Basic nic nie jest w stanie zaszkodzic, moze tylko pomoc - naucz 8-10
letnie
dziecko C albo nawet Pascala - odpadnie juz przy wlaczaniu trybu
graficznego.
Jak lyknie bakcyla to samo w koncu przesiadzie sie na wydajniejsze
narzedzia.
A ty chyba zatrzymales sie na poziomie Qbasica ze tak piszesz...
Obejrzyj sobie nawet stary Borlandowski Turbo Basic - mozesz tam pisac w
pelni
strukturalnie, jest kompilator, uzywa koproca, itd.
Dla mnie programowanie ma przede wszystkim przynosic _radoche_ a nie
meczarnie.
Czasem jak cos dla dosa to mozna napisac nawet w Basicu, no a jak dla
windy
to masz VisualBasic.

BTW. winda jest pisana... w C !

Jak widzisz to nie jezyk jest wazny tylko programista.

Pozdrowionka

--
Przemyslaw Raczek
Polskie Radio S.A. - Informatyka    ICQ: 3337949