Re: szukam Qbasica

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 18 Sep 1997 - 08:30:58 MET DST

On Tue, 16 Sep 1997 15:46:18 +0200, "Kornel Zielinski"
<corelek_at_polbox.com> wrote:

> Kumpel chce nauczyc się programowac w jakims języku.
>Poradziłem mu Qbasica ale nie wiem z kad go wziąźć
>
>Jeżeli znasz link do jakiegos ftp z tym programem
>to daj znać.
>Ewentualnie jeśli masz stare dyskietki z DOS`a 6.0
>to zapakuj pliki z qbasica (chyba 2) i wyślij pod mój e-mail

Sa na tym swiecie kraje, gdzie prowadzenie nauczania poczatkowego
sztuki pisania programow komputerowych w Basicu jest zakazane!
Najglupszy pomysl - uczyc sie jakiegokolwiek Basica jako pierwszego
jezyka programowania, nabywa sie strasznie zlych przyzwyczajen.

A szukac tego badziewia nie trzeba - nie wiem jak w G95, ale w Dos 5.0
do 6.22 po prostu byl.

Darek