Re: Eksperyment OS/2 + win95

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 18 Sep 1997 - 02:10:21 MET DST

On Wed, 17 Sep 1997 17:21:48 +0200, "Radosław Sokół"
<rsokol_at_iname.com> wrote:

>Duże fragmenty KRNL286.EXE i KRNL386.EXE.
>A nawet zarządzanie oknami. Właśnie ze względu na
>16-bitowy kod asemblera w Window Managerze nie mogli
>przerobić modułu User na 32 bity w Win95 - straciliby
>kompatybilność i zwiększyliby znacznie kod.

 Znajac produkty M$ jestem w stanie w to uwiezyc...

>A przerwania? Autokonfiguracja? Zresztą wymieniłem tylko
>kilka najbardziej popularnych szyn PC - NT może też
>obsługiwać szyny różnych innych platform sprzętowych.

 Od strony programowania to zawsze to samo - z karta komunikujesz sie
przez porty a nie wysylajac dane prosto na szyne...

>Po skompilowaniu kod jest tak samo abstrakcyjny jak przed.
>Np. drivery _muszą_ komunikować się ze sprzętem poprzez HAL,
>właśnie ze względu na zupełną niezależność programowania
>szyn. Np. osobny HAL jest do maszyn jednoprocesorowych,
>osobny do wieloprocesorowych, osobny dla EISA, osobny dla
>MicroChannel i drivery muszą korzystać z HALa.

 Jestem oszolomiony ! Jesli to co piszesz to prawda ( a zakladam ze
wiesz co piszesz ) to chlopcy wymyslili INTERPRETER do sprzetu :((( .
Ciekawe kiedy odkryja kompilator...

milosz danielewski