Re: ICQ - co to takiego?

Autor: << zabor >> (zabor_at_polbox.com)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 23:05:12 MET DST

Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> napisał(a) w artykule
<m3oh5u1jla.fsf_at_intrepid.pm.waw.pl>...

> Ale sugerowano tu uzywanie go w charakterze programu do maili, co mialo
> byc jedan z zalet w stosunku do IRC.

> Tzn. jednak po numerze?
> I Ty tak powaznie?
>
> Jednak wole rozpoznawac rozmowcow po nickach, niz po numerach. Wystarczy
> mi juz PESELu, REGONu, NIPu, nr. dow. os., nr. paszportu, nr. ZUS,
numerow
> telefonow itd.

> Moze gdyby ktos wymienil jakas ceche, ktora by byla dla mnie zaleta...
> --
> Krzysztof Halasa
> [...]
Co wy wszyscy bredzicie?
icq to program do maili i chcecie poznac zalety???
Nie mowie o wszystkich, ale sciagnijcie sobie ICQ
z www.mirabils.com i zobaczcie co tracicie!!!
send message, file, URL, chat,session,e-mail
to tylko niektore z funkci icq
ICQ rulez!! jest duzo lepszy od IRC!!