Re: ICQ - co to takiego?

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 19 Sep 1997 - 06:29:20 MET DST

<< zabor >> wyrzezbil(a) ...
> Co wy wszyscy bredzicie?

no wlasnie. co ???

> icq to program do maili i chcecie poznac zalety???
> Nie mowie o wszystkich, ale sciagnijcie sobie ICQ
> z www.mirabils.com i zobaczcie co tracicie!!!

nie bede ciagnal poki ktos mi nie poda przykladu w czym icq jest lepszy
od irc (jeden przyklad byl, uznany, ale to za malo)

> send message, file, URL, chat,session,e-mail

jaka jest roznica miedzy send message a send url (hmmm w message nie
mozna wysylac url'i ? co za dziwne ograniczenie). co to jest session ???

> to tylko niektore z funkci icq

wymien reszte

> ICQ rulez!! jest duzo lepszy od IRC!!

udowodnij teze poprzez podanie przykladow.

DePeSz