Iomega Zip - czy no nik jest trwa y?

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Wed 17 Sep 1997 - 11:56:33 MET DST

Jacek Brzeski wrote:

 JB> Czesc! Jak to zrobiles? Mam tez ten sam klopot (wylacza mi drugi
 JB> HD podpiety po jako primary slave - ZIP podpiety jest jako secondary
 JB> master).

Nie wylaczal mi drugiego HDD na pierwszym kanale IDE... Prawde mowiac w ogole
sobie nie wyobrazam, zeby mogl wylaczac.

 JB> Znaczy sie jak "recznie" zmienic sterownik dysku?

Nie zmienialem - musialem zainstalowac, bo w ogole nie mialem zainstalowanego
drivera dla drugiego kanalu IDE. A instalowalem klasycznie: Panel
sterowania/Dodaj nowy sprzet i sam wybralem z listy 'Standardowy...' Adresy
(prawidlowe!) jakos juz sama Szklarnia zakumala.

BTW: byc moze musisz wylaczyc w BIOSie autodetect dyskow na drugim kanale IDE -
ponoc pomaga.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl