Re: SDRAM o Karpio

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 12:33:41 MET DST

> .........kompletnie nie rozumiem tematu.............maksymalna
> czestotliwosc odnosi sie tylko i wylacznie do pamieci SDRAM.
> W dniu jutrzejszym (w domu nie mam dokumentacji technicznej) przygotuje ci
> oraz wszystkim zainteresowanym tzw. technical data wraz z schematami i
> przebiegami impulsowymi.

Acha... Czekam z niecierpliwoscia. Mam nadzieje, ze wczesniej je
przeczytasz i zrozumiesz ;> Jak to dobrze ze dzieki PECETowi ktos sie
czasem czegos moze nauczyc ;>

> kolejnych 4/8/16/32MB komputer (pliki) dziala (dzialaja) szybciej?
> Sprobuj pracowac na CORELU czy na EXCELU z 8MB a pozniej dodaj 24MB. Tak jak
> dodanie kolejnych MB tak zmiana modulow na z FPM 32bit nd SDRAM 72bit daje

Rozmawiamy o roznicy miedzy EDO a SDRAM, a nie o roznicy miedzy 8 a 32MB
pamieci. Jesli dla Ciebie roznica jest podobna, to wybacz, ale chyba nie
mamy o czym dyskutowac ;>

> Karpio - jezeli zalezy Ci na pelnej inforamcji o EDO, NULLO PROBLEMMO wysle
> na priv pelno dokumentacje.

Nie, interesowalo mnie, bys w skrocie wyjasnil zasadnicza roznice miedzy
EDO a SDRAM, czego takze (jak widac) zrobic nie potrafisz. Przeklepac z
dokumentacji mozna dowolne rzeczy ;) I to jest chyba ta drobna roznica
miedzy nami.

> A ha... jeszcze jedno -trzeba miec wyksztalcenie politechniczne
> (elektronika) aby to zrozumiec............
> A jak widze jestes domoroslym "SPECEM" od komputerow.
> OD 5-ciu lat handluje pamieciami,i cos nieco wiem, zebralem spora wiedze
> praktyczna i tearetyczna wraz z odpowiednim wyksztalceniem

Och.. Gratuluje PANIE INZYNIERZE! Niestety jak widac, niektorym i
politechnika nie pomaga ;>

coraz bardziej rozbawiony,
karpio