SDRAM o Karpio

Autor: Krzysztof Szymański (chris_at_transcend.com.pl)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 20:35:11 MET DST

 .........kompletnie nie rozumiem tematu.............maksymalna
czestotliwosc odnosi sie tylko i wylacznie do pamieci SDRAM.
W dniu jutrzejszym (w domu nie mam dokumentacji technicznej) przygotuje ci
oraz wszystkim zainteresowanym tzw. technical data wraz z schematami i
przebiegami impulsowymi.
Co do benchmarkow i testwo - czy nie mozna zauwazyc ze po wlorzeniu
kolejnych 4/8/16/32MB komputer (pliki) dziala (dzialaja) szybciej?
Sprobuj pracowac na CORELU czy na EXCELU z 8MB a pozniej dodaj 24MB. Tak jak
dodanie kolejnych MB tak zmiana modulow na z FPM 32bit nd SDRAM 72bit daje
przyspieszenie - dla laikow i dla Ciebie, zmieniami silnik w POLONEZIE z
1.4l na 1.6l, czy bedzie szybszy czy nie? Zmienmy silnik z 16V 1.6l na 24V
1.6l, szybszy czy nie? Jezeli takie wytlumaczenie nie wystarcza, to
przygotuje na priv caly wyklad na temat pamieci.

Krzysiek

PS

Karpio - jezeli zalezy Ci na pelnej inforamcji o EDO, NULLO PROBLEMMO wysle
na priv pelno dokumentacje.

A ha... jeszcze jedno -trzeba miec wyksztalcenie politechniczne
(elektronika) aby to zrozumiec............
A jak widze jestes domoroslym "SPECEM" od komputerow.

OD 5-ciu lat handluje pamieciami,i cos nieco wiem, zebralem spora wiedze
praktyczna i tearetyczna wraz z odpowiednim wyksztalceniem

Krzysztof Szymanski
chris_at_transcend.com.pl
http://www.transcend.com.pl/
TRANSCEND COMPONENTS

Andrzej Karpinski napisał(a) w artykule ...