Re: Soyo Rulez!

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 15 Sep 1997 - 15:30:27 MET DST

krzychk_at_okonet.com.pl (Krzysztof Kobus) wrote:

>[ciach]
>A ile tych soyek ;) w zyciu widziales/miales/macales ;)??????
>Czy z Twojej wypowiedzi bede mogl wnioskowac ze w pewnym banku
>skladaja we wlasnym zakresie kompy (tzw. rekodzielnictwo???)
>;->>>
>Pozdrowka (dla WBC z KIR-u)
>Krzych
>
>ps. pierwsza plytka Asus'ka tez glupiala ale poszla do serwisu....

tak sie szczesliwie sklada, ze badziewi nie kupujemy :)
przygody z sojakami sa zwiazane z pewna uczelnia, oraz z pewnymi
prywatnymi (nie moimi) zakupami. bo najpierw kupuja, a potem przychodza
z placzem do mnie ze dzialac nie chce. wczesniej nie mieli ochoty
przyjsc, i spytac czego mniej wiecej unikac.