Re: Soyo Rulez!

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 15 Sep 1997 - 17:06:57 MET DST

Pracowałem w PKO i tam składajš sami niektóre komputery.
Pełno jest komputerów samorubek ze starych dostaw.
Dopiero od ponad roku majš markowe komputery - HP.
Udało mi się parę razy spotkać Optimusy - które się co chwile
rozkładały.
Dodam że pracowałem w PKO w-wa i to wdodatku servisie komputerowym ;)

ps. roboty było coniemiara ;( (i poczštkowo małe pienišdze ;(