Re: w95/NT/DOS & OS/2 BootManager

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Mon 15 Sep 1997 - 15:55:13 MET DST

> /> Te primary to wystarcza na DOS i na bootloadery 95 i NT. O ile dobrze
> /> pamietam, to NT wymaga kilka MB na C:, DOS i 95 mniej. Aby wykonac
> /> takie partycje, potrzebujesz dobrego fdiska, bo DOS/95 nie potrafi.

> Ciekawe ...
> Mam NT na dysku E: i jakos nie widze tych kilku MB na C: ???
> Jedyne co zajmuje miesce to ntldr - 157 KB :)

Sprobuj skasowac ntldr (jest tam troche wiecej niz tylko ten jeden plik) i
zibacz jak ci beda NT startowaly... Btw. nie widze sposobu by ozenic tego
bootmanagera z OS2'owym albo dodac do tego jeszcze Win95. Nie interesuja
mnie wiec glupkowate odpowiedzi czastkowe, bo to jest oczywiste i ja tez o
tym wiem, interesuje mnie rozwiazanie calosciowe, albo prosze, nie pisz
niczego.

karpio

PS. Kompiuter juz dziala. Vivat ASUS i BIOS pozwalajacy na bootowanie z D: