Re: MP3 problem

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 15 Sep 1997 - 09:38:35 MET DST

"Radosław Sokół" <rsokol_at_iname.com> wrote:

>A ja mogę kompresować kawałek w jednej sesji Win32,
>w drugiej ściągać utwór z płytki (bo nie ciągnę w trybie
>RAW tylko przez DAC karty - mam na tyle dobrą, że
>nie mam szumów), a w trzeciej uruchamiać CD-Playera.
>DOS Navigatora nie używam. I po co mi jakiekolwiek
>sesje DOSa? Czy w OS/2 nic się nie da zrobić bez
>nieśmiertelnej sesji DOSa?

zgrywasz przez karte ? co z tego ze nie masz szumow, skoro po drodze
masz przejscie analogowe ? chyba ze masz podlaczony cdrom kabelkiem
cyfrowym, wtedy to co innego. w kazdym badz razie jest duze
prawdopodobienstwo, ze jakosc sciagnietego u ciebie kawalka
jest obnizona.

>| Radosław Sokół |

co do sesji dosa. nie uruchamiam cd player'a, bo w nim moge
regulowac sprzetowa glosnosc cdrom. niestety nie wiem jaka jest
glosnosc standardowa, a jak nie odpale to na pewno mam 1:1 .
dlatego uzywam dos navigatora. chociaz pewnie w rexx'ie da sie
zmusic cdrom do odtwarzania, tylko ze jeszcze nie probowalem.
co do sciagania plytek programem cdda. poki co, rozszyfrowuje ten
program. bo on ma bardzo fajnie zrobiony jitter, ale niestety
nie zawsze sobie potrafi poradzic. a tak sie sklada, ze wiem jak go
recznie pogonic by sobie poradzil. tylko ze to jest mozolna praca,
ktora ja z lenistwa bedacego motorem postemu :) chce zwalic na komputer.
w koncu po cos go mam :))))

dobra. starczy tej paplaniny.