Re: ICQ - co to takiego?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 14 Sep 1997 - 02:04:55 MET DST

Synthe <andmielc_at_zsbikmw.zsbikmw.wlocl.pl> writes:

> O ile sobie przypominam rozmawiamy o tym wszystkim w kontekscie
> irc vs icq a nie irc+inne programy vs icq ???

Hmm... Nigdy nie widzialem potrzeby, by jeden program zalatwial wszystko.
Np. ja lubie czytam maile (i newsy) pod emacs'em. Czy ten ICQ ma
cos podobnego (o podobnych mozliwosciach do gnus'a)?

> Wystarczy, ze ktos dzwoni przez tpsa, zmienil nicka i nie ma
> zwyczaju podawac prawdziwych danych ... i jak go wtedy
> rozpoznasz?? Po domenie?? :))

A Ty po czym? Po numerze? ROTFL

> wiec juz wiem czemu Ci sie ICQ nie podoba - chyba z racji tego,
> ze na razie nie jest to dostepne na inne systemy niz w95, w3.11
> (pewnie niedlugo Mac i Java)

Nigdzie nie napisalem, ze mi sie nie podoba. Chcialem tylko dowiedziec
sie, co jest lepszego w tym ICQ, i niestety wiekszosc rzeczy, ktorych
sie dowiedzialem, _dla_mnie_ swiadczy o tym, ze ICQ jest gorsze od
standardowych rozwiazan. Ale oczywiscie dla Ciebie moze byc lepsze.

--
Krzysztof Halasa