Re: ICQ - co to takiego?

Autor: Synthe (andmielc_at_zsbikmw.zsbikmw.wlocl.pl)
Data: Mon 15 Sep 1997 - 07:41:24 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

> Hmm... Nigdy nie widzialem potrzeby, by jeden program zalatwial
> wszystko.
> Np. ja lubie czytam maile (i newsy) pod emacs'em. Czy ten ICQ ma
> cos podobnego (o podobnych mozliwosciach do gnus'a)?

Chyba zaszlo male nieporozumienie ... ICQ to nie jest program do
maili :)

> A Ty po czym? Po numerze? ROTFL

Prawie trafiles ... dokladnie po UIN - bez wzgledu na to czy ma
staly IP czy nie ...

> Nigdzie nie napisalem, ze mi sie nie podoba. Chcialem tylko dowiedziec
> sie, co jest lepszego w tym ICQ, i niestety wiekszosc rzeczy, ktorych
> sie dowiedzialem, _dla_mnie_ swiadczy o tym, ze ICQ jest gorsze od
> standardowych rozwiazan. Ale oczywiscie dla Ciebie moze byc lepsze.

Proponuje Ci popracowac troche z ICQ - lepsze kilka godzin spedzone
tym z programem niz przeczytanie "iles-tam" postow o wadach
i zaletach ...

> Krzysztof Halasa
> Network Administrator of The Palace of Youth in Warsaw

Pozdrawiam

Andrzej Mielcarek
Mail: andmielc_at_zsbikmw.zsbikmw.wlocl.pl
IRC : Synthe
UIN : 1158023