Re: Interface R-DAT<->PC

Autor: Andrzej Kijanowski (andrzejk_at_pol.pl)
Data: Sun 14 Sep 1997 - 23:00:25 MET DST

Sylwek Orlik <sylor_at_polbox.com> napisal:
> Jest taka karta. nazywa się Digital Only Card D firmy Digital Audio Labs.
> http://www.digitalaudio.com zapewnia wyłącznie wejście/wyjsicie cyfrowe
> w formacie SPDIF.

Zdeeeecydowanie bardziej polecam Zefiro Acoustics ZA2 - komplet
wejsc i wyjsc cyfrowych (S/PDIF, AES/EBU, TOSLink), wyjscie analogowe,
mozliwosc konwersji cz. probkowania w locie, mnostwo fajnych patencikow.
Doskonale rozwiazanie, sprawdzone praktycznie!!
http://www.zefiro.com

A.

PS: Jesli ta wiadomosc dotarla po raz drugi, to sorry, cos mi sie tu
kaszani...