Re: w95/NT/DOS & OS/2 BootManager

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 14 Sep 1997 - 18:14:57 MET DST

Witaj Zniku Sokole!

Niestety chociaz minely ze 3 dni nie otrzymalem zadnego konkretnego i
prostego przepisu na rozwiazanie mojego problemu. Twoj list niestety
takze go nie zawiera :( Pamietasz oczywiscie, ze kazdy z systemow M$
musi widziec i choc czesc (nawet nieduza) plikow miec na partycji primary
pierwszego dysku, zas ja sobie zycze miec kazdy z systemow na osobnej
partycji i rozwiazanie np. 95 i DOS razem jest kompletnie do d.py.
Rzecz jasna zapomniales tez, ze botmanager potrzebuje osobnej partycji,
co stwarza dodatkowy problem.

Pstatecznie zdecydowalem sie na prostsza wersje - sa 2 twardziele, a w
BIOSku asusa jest opcja bootowania z dysku D... Nawet nie bede musial
reformatowac twardzieli, zas Twoje wspaniale narzedzia i rozwiazanie
nijak nie pozwalaja na zrobienie dokladnie tego co chce ;> Wybacz wiec,
ale odbije tylko Twoje zlosliwostki, o sokole internetu.

karpio