w95/NT/DOS & OS/2 BootManager

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p109.f80.n480.z2.fidonet.org)
Data: Sun 21 Sep 1997 - 15:44:01 MET DST

Hello Andrzej!

19 Sep 97 21:06, Andrzej Popowski -> do All:

 AP> Moje doswiadczenia sa nastepujace (o ile dobrze pamietam): jezeli C:
 AP> ma ok 10MB, NT sie instaluje, jezeli C: ma 6MB, instalacja sie nie
 AP> udaje.

Hmm... Sam rozumiesz, ze nie chce mi sie tego sprawdzac ;)

 AP> Jak ustawic $temp w DOSie przed instalacaj nie wiem.

Set TEMP=...........
Przeciez instalujesz z dosa lub windows gdzie przewaznie jakas zmienna dla temp
jest wyznaczona jesli nie przez uzytkownika, to domyslnie przez system.
Ponadto setup NT (detect) skanuje dyski i sam znajduje miejsce, - n.p. u mnie
korzystal nie z C:\temp (wyznaczonego jako zmienna syst.) lecz odnalazl sobie
katalog D:\windows\temp (nie uzywany!) i uznal, ze tam ma wiecej miejsca na
$temp, a zainstalowal sie na E:\

 AP> Dysk tymczasowy mozna wskazac, powinien miec chyba ok 80MB wolnego,

zdaje sie ~66MB (w/g instrukcji), ale u mnie bylo nieco mniej (62MB) i jakos mu
to nie przeszkodzilo. Nie bede zgadywac co byloby gdyby na D: bylo mniej miejsca
- czy korzystal by z obu \temp czy rozpakowywal sie na E:\ czy innym dysku i co
by sie dalej dzialo...

 AP> wiec to nie dotyczy malego C:. Opisu instalacji nie mam, bo NT
 AP> dostalem z MDN. Moze wyjasnisz to dokladniej?

Rzecz najwyrazniej dotyczy "IQ" instalatora systemowego, wiec do _wyjasniania_
trzeba by sie zajmowac seryjnymi instalacjami w roznych a dobrze znanych
warunkach wstepnych i sprawdzac bezposrednio po instalacji undeletem na
wszystkich partycjach co i gdzie robil.
Nie jest niczym nowym, ze programy w pozornie jednakowych maszynach /
srodowiskach zachowuja sie odmiennie. U mnie instalator _zignorowal_
C:\temp i nie mam powodow przypuszczac by w ogole korzystal z tego dysku
(poza ulokowaniem na nim plikow startowych i ntdetect).

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-