Re: MP3 problem

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 14 Sep 1997 - 17:00:01 MET DST

"Radosław Sokół" <rsokol_at_iname.com> wrote:

>Działa pod NT. Niewiele jest rzeczy, które działają pod 95 i nie
>działają pod NT. Prościej jest napisać coś odwrotnego - nie
>działającego pod 95.
>Chyba, że program jest źle napisany i paprze po pamięci - Win95

to wingroze95 jest zle napisane, bo nie zabezpiecza sie przed
takimi paprajacymi po pamieci programami. tzn. zabezpiecza sie,
po prostu sie wiesza ;)

>nic sobie z tego nie robi i wiesza się po godzinie, a NT od razu
>zamknie taką aplikację.

oj nie zawsze. a czesto bez powodu.

>| Radosław Sokół |

smieszna rzecz:

1.kompresuje jakis kawalek w jednej sesji dosa
2.w drugiej sesji dosa ciagne z plytki do wav
3.w trzeciej sesji dosa odpalam dos navigatora, i cdplayer. i co ?
     pokazuje mi bierzace polozenie utworu. usmialem sie, ale bajer fajny :))

to jest dopiero porzadnie zrobiona wielozadaniowosc i wielodostep
do urzadzen.
aha. gdybys pytal, to os/2 .