Płyta SOYO 5TF2 i iP200 MMX

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 14 Sep 1997 - 17:00:39 MET DST

Dzisiaj kupiłem na grzybie MMX'a 200 - chodzi prawie jak burza ;)
Wszyscy mi mówili że proc nie pójdzie w mojej płycie a jednak poszedł
;)
Zawdzięczam to chyba temu że upgradowałem BIOS mej maszynki do D1.
Gdyby ktoś nie wiedział to model ten to Soyo HX z zeszłego roku!!! Ma
podwójne napięcie.
Z dużą ilością adrenaliny po przyjściu do domu ustawiałem wszystkie
zworki.
Ustawiłem, power i na ekranie pokazuje się napis miej więcej taki
Pentium-MMX: 200
no i później ramka i jest OK.
Jedna rzecz mnie zirytowała - Norton SI (ver. 2.0 W95) - behmark na
procesorze 51 TYLKO!!!!!
Na mojej starej P120 miałem 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!
A i jeszcze jedno moja karta muzyczna (ESS 688) odmówiła współpracy
pod Wingrozą OSR2 PL po włożeniu MMX.

Czy ktoś ma taką samą sytuację?
Z chęcią wymienię opinie.

PS.: Komputer pozostawiam włączony do rana - czy dobrze robię.
A i kupiłem mu super wydajny radiatorek od Cyrixa - bydle jest
ogromne 3x większe od oryginalnego intelowskiego.

--
Michał Piotrkowicz