Re: Lacze dzierzawione

Autor: Dariusz Kotowicz (darkoto_at_194.204.188.29)
Data: Sat 13 Sep 1997 - 23:34:56 MET DST

At 21:32 97-09-12 +0200, milosz danielewski wrote:
> Jezeli laczysz sie z kims ( chcesz miec 24 godzinny telefon ) to co
>tu telekomuna ma do rzeczy ? Tak czy siak ( chyba faktycznie nie
>przeczytalem dosc uwaznie, zmylil mnie tekst o modemach ) - z tym
>naliczaniem impulsow to ci bajki naopowiadali - nie ma na
>dzierzawionym zadnych impulsow ( niby komu by je naliczali ? jednemu ?
>obu ? - takie lacze nie musi przechodzic przez centrale !). Widzialem
>takie instalacje wiec to nie jest tylko moja teoria...
>
>milosz danielewski

Tu masz swieta racje,taka jest teoria.
Nie powinny byc naliczane zadne impulsy !!! przeciez to bzdura.
Gorzej z praktyka
u mnie w mojej dziurze J.G. Po prostu nie ma z kim
rozmawiac w TP SA.

Temat bede drazyl,jak cos bede wiedzial,dam znac.

 ______
| \
e-mail:Darek_at_client.cpu-zeto.com.pl
| |_) )| _ || _ \| _____| |/ / e-mail:darkoto_at_194.204.188.29
| / | _ || |_) /| ____|| __ \ tel.0048 75 76 73 255
Dariusz Kotowicz,MD Pediatric Surgeon Jelenia Gora Poland