Re: Lacze dzierzawione

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 11 Sep 1997 - 02:16:05 MET DST

On 10 Sep 1997, darkoto_at_194.204.188.29 (Dariusz Kotowicz) wrote:
>Zainteresowalem sie problemem lacza dzierzawionego i probowalem wyjasnic
>sprawe u zrodla,tzn w TP SA.

>4/ Byloby to niezle,znacznie taniej niz za zwykle polaczenie dial-up gdyby
>nie wiadomosc,ktora mnie zaskoczyla i zszokowala !!!!!
>Pani w TP SA powiedziala,ze na laczu dzierzawionym liczone sa normalnie
>impulsy tak jak przy polaczeniu dial-up /1 na 3 minuty/.
>CZYLI te przykladowe 169 zlotych to jest oplata za pseudo posiadanie
>tego swojego kawalka kabla.
>Ta informacja zaskoczyla takze mojego providera,on takze byl pewien,
> [...]

No i slusznie. O technicznych sprawach z babami sie nie rozmawia :-)

Liczy sie impulsy .... hi, hi,
a) co liczy, jesli macie bezposrednia pare drutow :-).
b) jak sie "odklada sluchawke" :-)

itd, itp.

Natomiast zapytaj sie o inne - ile kosztuje u TPsa dostep do internetu
linia dzierzawiona na 28k8. W zasadzie wiadomo ze 800zl+7% mies,
tylko ze to podobno juz wszystkie koszta - nawet modem stawia tpsa.

J.