Re: Lacze dzierzawione

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 12 Sep 1997 - 21:17:57 MET DST

On 12 Sep 1997 00:31:39 +0200, darkoto_at_194.204.188.29 (Dariusz
Kotowicz) wrote:

>Zastanow sie o czym piszesz.
>
>Bo ja pisze o laczu dzierzawionym telekomunikacyjnym/czyli
>o czyms w rodzaju stalego telefonu/ a ty
>o bezposrednim podlaczeniu to sieci szkieletowej internetu.
>Przeczytaj jeszcze raz,moze bylo juz pozno ?

 Jezeli laczysz sie z kims ( chcesz miec 24 godzinny telefon ) to co
tu telekomuna ma do rzeczy ? Tak czy siak ( chyba faktycznie nie
przeczytalem dosc uwaznie, zmylil mnie tekst o modemach ) - z tym
naliczaniem impulsow to ci bajki naopowiadali - nie ma na
dzierzawionym zadnych impulsow ( niby komu by je naliczali ? jednemu ?
obu ? - takie lacze nie musi przechodzic przez centrale !). Widzialem
takie instalacje wiec to nie jest tylko moja teoria...

milosz danielewski