Re: Nagrywarka JVC W2010 i winNT

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 13 Sep 1997 - 17:07:58 MET DST

Fri, 12 Sep 1997 15:04:22 +0200 "Greg" <G.Szkraba_at_pbg.pl> pisze:

>Czesc !
>Po zainstalowaniu winNT system widzi nagrywarke jako dysk WORM ( i to
>dopiero op zainstalowaniu EZ-SCSI ) , ale nie widzi ja jako zwykly CDROM
>.Czy jest mozliwe aby system obsługiwal nagrywarke jako CDROM ? Jesli tak
>to jak to zrobic ?!!!!!

Nagrywarka podaje informacje na SCSI, ze jest nagrywarka i tyle. Aby
oszukac system, EZ-SCSI musi to naprawic. Podobny problem pod W95
rozwiazal upgrade, nie pamietam czy byl do Easy-CD Pro czy do EZ-SCSI.
Poszukaj na www adapteca. Jezeli upgrade bedzie wymagal jakiegos
zainstalowanego oprogramowania i Twoje EZ-SCSI nie wystarczy, to
podobno mozesz sprobowac zainstalowac demo EasyCD i potem upgrade.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski