Re: Nie kupuj drukarek Hewlett Packard HP5L, HP6L !!!!!!!!!!!

Autor: Jerzy GOCA (jgoca_at_elka.wel.wat.waw.pl)
Data: Sat 13 Sep 1997 - 23:47:07 MET DST

Albo Wy macie pecha, albo ja mam szczescie!. Tez uzywam drukarki HP5L i
nie stwierdzam wiekszych klopotow. Czujnik zachowuje sie dziwnie - co
prawda to prawda. Jesli cos wydrukuje i wylacze komputer zanim sie
drukarka wylaczy (przejdzie w stand-by) to dioda rzeczywiscie swieci.A
niech sobie swieci, pies ja.. Ale w standby przechodzi mi bez wzgledu na
to czy ma papier czy nie. A poza tym jakies komunikaty o zacieciu
papieru? Nic z tych rzeczy.
Pozdrawiam
        Jurek G.