Re: Nagrywarka JVC W2010 i winNT

Autor: Greg (G.Szkraba_at_pbg.pl)
Data: Mon 15 Sep 1997 - 10:41:40 MET DST

 Andrzej Popowski wrote in article <341aa82a.10231416_at_news-tpnet.icm.edu.pl>

>Nagrywarka podaje informacje na SCSI, ze jest nagrywarka i tyle. Aby
>oszukac system, EZ-SCSI musi to naprawic. Podobny problem pod W95
>rozwiazal upgrade, nie pamietam czy byl do Easy-CD Pro czy do EZ-SCSI.
>Poszukaj na www adapteca. Jezeli upgrade bedzie wymagal jakiegos
>zainstalowanego oprogramowania i Twoje EZ-SCSI nie wystarczy, to
>podobno mozesz sprobowac zainstalowac demo EasyCD i potem upgrade.

Problem w tym ze to EZ-SCSI jest najnowsza wersja i zawiera w sobie EasyCD
..
Jeswli mam juz na dysku to co chce nagrac to moge to zrobic , a jak chce
skopiowac jakies programy z plytki CD to musze uruchomic komputer w trybie
MS-DOS .
Jest op powiedzmy klopotliwe .

Pozdrawiam !

Grzegorz Szkraba