Re: ICQ - co to takiego?

Autor: Piotr Krachel (antyspam.krachlik_at_kki.net.pl)
Data: Sat 13 Sep 1997 - 11:22:43 MET DST

Hubert DePeSz Lubaczewski <depesz_at_free.polbox.pl> wrote in article
<MPG.e82f23e232f98669896cd_at_news.icm.edu.pl>...
> Synthe wyrzezbil(a) ...
>
> tak. (oczywiscie nie w samym irc'u, ale sa boty do przekazywania
> wiadomosci, a poza tym wole wyslac maila)

> tak. zazwyczaj znam adres z jakiegos ten ktos jest.

> hmmm.. nie testowalem, ale nie widze powodu by nie.

> od tego mam pegasus'a

> tak.
>
> nadal nie widze przewagi

No to jesteś chyba ślepy... Synthe pisze: na ICQ można to, a Ty
odpowiadasz: do tego mam program ten... A w ICQ jest wszystko na raz, i to
przy minimum zużywanych zasobów systemowych.
Podam jeszcze jedną zaletę ICQ: nawet, jesli ktoś nie ma ICQ, może się
skontaktować z użytkownikiem ICQ przez tzw. WWW Pager.

--
Piotr Krachel
Jeśli chcesz wyslać do mnie maila, usuń "antyspam." z mojego adresu lub