Re: Nie kupuj drukarek Hewlett Packard HP5L, HP6L !!!!!!!!!!!

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 13:40:16 MET DST

Dnia 12 Sep 1997 22:24:40 GMT, Andrzej Piotr Gilek napisał(a):

>Dlaczego nikt wtedy nie pisal i nie grzmial o tym, o czym powie KAZDY
>sprzedawca
>i co drugi uzytkownik - ze te drukarki mialy spierniczony czujnik i uklad
>przesuwu papieru!

Ech... zaczynam wierzyć w LOS... bo ja sobie tę drukarkę bardzo chwalę...

>- miala spierniczone sterowniki pl ale je sciagnalem samemu - niech bedzie

Zgadza się, do G95 trzeba było ściągnąć samemu... Za to pod Linuxem biega
jak złoto.

>- komunikacja na linii drukarka-PC jest irytujaca; przy szybszym procesorze
>drukarka
>ma klopoty z polaczeniem sie i tkwi do bolu w stanie laczenia,
>caly PC-et wtedy CZEKA - wszystko sie spowalnia, nawet mysza!!!!

Hmmm... nie zauważyłem niczego takiego.

>- notoryczne komunikaty o zacieciu papieru gdy w drukarce w ogole nie ma
>papieru!

U mnie rzadko - z reguły wtedy, gdy wyrwę papier w pierwszej chwili
wciągania...

>- likwiduje sie to przez otwarcie i zamkniecie obudowy! :-)

:)

>- jak w podajniku jest mniej papieru niz puszczono stron wydruku
>to powyzszy komunikat "o zacieciu" jest pewny.

Nigdy mi się to nie zdarzyło. Wypisywało tylko, że nie ma papieru, po czym
po jego dołożeniu drukowało dalej.

>- gdy w glownym podajniku nie ma papieru i wkladasz kartke do podajnika na
>pojedyncze kartki to na pewno drukarka sie "zatnie" i nie bedzie chciala
>brac papieru.

Nie potwierdzam.

>Czyli musi byc papier w drukarce zeby sie wylaczyla!!!
>I to jest kretynizm! :-)

Tu się zgodzę.

Mam zawsze pod ręką jakąś zużytą kartkę (a raczej kilkadziesiąt :) i
wkładam ją do wejścia na pojedyncze kartki, drugi koniec zaginając do otworu
wyjściowego. Po chwili drukarka śpi jak niemowlę, i jest przykryta :)

P.S. Zauważyłem coś innego. Jak nie zainicjuje się drukarki tym dosowym
programikiem, to pod G95 nie działa drukowanie (komunikat "Strona
wydrukowana niewłaściwie")... Trzeba po uruchomieniu G95 otworzyć i zamknąć
obudowę...

Zresztą, pod Windgrozę już prawie nie zaglądam... a drukuję tam jeszcze
rzadziej...

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-455787|