Re: ICQ - co to takiego?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Fri 12 Sep 1997 - 22:16:01 MET DST

On Fri, 12 Sep 1997 21:15:14 +0200, depesz_at_free.polbox.pl (Hubert DePeSz
Lubaczewski) wrote:

>nie wiem jak kloczek, ale ja wole 3 programy (virc do gadania,

Czy akurat musimy wchodzic na irc-a? BTW. W jaki sposob bede wiedzial, ze
jestes on-line?

>pegasus do
>poczty

Czyli proponujesz do _samej_ poczty cos co zajmuje wiecej miejsca w pamieci
niz caly progam do ICQ.

>i cuteftp do plikow)

Przykro mi, nie bede kladl na zadnym FTP plikow tylko po to, abys mogl je
sciagnac. Moge najwyzej dolaczyc do poczty.

>niz jeden kombajn. czemu ? proste. nie jestem

Jezeli sugerujesz, ze ICQ zajmujace 1.5MB na dysku jest kombajnem to ja Ci
wspolczuje.
Wniosek: nie uzywales ICQ.

>zmuszony do uzywania "jedynie slusznych" rozwiazan jednej firmy. kazdy z

Faktycznie, to jest pewna wada, zwlaszcza dla nieprzejednanych ideologow.

>tych programow (virc, pegasus, cute) jest bardziej konfigurowalny niz
>odpowiadajace mu czesci icq.

Od kiedy ICQ ma za zadanie spelniac role programu pocztowego i "sciagacza"
plikow jednoczesnie? Chyba pomyliles podreczny notatnik z tablica...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/
F1: http://www.polbox.com/f/formula1/
F1LC: http://www.polbox.com/f/formula1/competition/competition.html