Re: LEXMARK 1020 POMOCY !!!!!

Autor: A. Rajczakowski (wegorz_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 12 Sep 1997 - 22:28:51 MET DST

bigman wrote:
> Drukarka Lexmark 1020 nie drukuje Polskich czcionek pod WORDEM 97, a
> zamiast nich mam kwadraciki. Inne programy działają bez kłopotu.

Ze strony MicroShita:
http://www.microsoft.com/poland/problemy/default.htm

 "Podczas drukowania dokumentu zawierającego znaki z rozszerzonych
czcionek (tzw. UNICODE),
  takie jak np. symbole greckie czy polskie znaki dialektyczne, niektóre
drukarki używające
  sterowników źle rozpoznających znaki UNICODE będą drukowały puste
kwadraty zamiast
  właściwych znaków. Efekt ten występuje nawet wtedy, gdy na ekranie
znaki UNICODE są
  widoczne."

 "Przyczyną opisanego problemu są wymienione powyżej sterowniki
drukarek, które nie obsługują
                          znaków UNICODE."

"Jest możliwość ustawienia flagi drukowania dla specyficznego typu
drukarki, wymuszając używanie
kodu ANSI zamiast Unicode, a w rezultacie do poprawnego drukowania
czcionek z rozszerzonej
tablicy znaków. Aby przeprowadzić tą zmianę, należy wykonać następujące
kroki:"

MS podaje taki sposob:
"Kliknij na klawiszu “START” i wybierz “Uruchom”.
W okno nazwy programu wpisz “regedit.exe” (bez cudzysłowów) i kliknij w
przycisk “OK”.
Otwórz następujący klucz:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\8.0\Word
Zaznacz drukarkę, która sprawia problem.
Z Menu programu wybierz “Edytuj”, “Nowy” i wybierz “Wartość ciągu”.
W prawym oknie Edytora Rejestrów nadaj temu ciągowi nazwę “Flags” (bez
cudzysłowów), i
wciśnij ENTER.
Z zaznaczoną wartością “Flags”, wybierz “Edytuj” i “Modyfikuj”.
Jako “Wartość” wpisz “8192” (bez cudzysłowów) i kliknij na przycisku
“OK”."

No to ladnie dali do pieca...

A. Rajczakowski