Re: do ile mozna podkrecic monstera ?

Autor: Radek Rawinski (ravin_at_polbox.com)
Data: Fri 12 Sep 1997 - 11:02:55 MET DST

Mam ten sam dylemat :
Nie wiem jakim cudem ale przy instalacji Monster sam sie ustawil
na SST_GRXLCK=57 (ma byc podobno 50) nie mam na nim coolera.Grzeje sie
nie za bardzo ale mimo wszystko jest cieply.Tak ustawiony M. chodzi juz u
mnie
miesiac i nic mu nie jest. Wiec teraz mam pytanie do doswiadczonych - czy
bez
coolera Monster moze sie uszkodzic ???Nie chce sfajczyc takiej fajnej
karty...
(ale w Quake'u - na =57 mam 36 fps a na =50 - 31.4)

--
E-mial : ravin_at_polbox.com
WWW : http://www.polbox.com/r/ravin