do ile mozna podkrecic monstera ?

Autor: Piotr Piekarczyk (piekara_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 11 Sep 1997 - 20:02:03 MET DST

na ile mozna go skrecic aby chodzil bez problemow (nie spalil sie)
u mnie jest podkrecony na 60 :) i jest cieply (nie goracy) bo dmucha na
niego
wentylator taki jak w zasilaczu (w odleglosci 1 cm od ukladow 3dfx i
ramdac)
(bez radiatora)

puscilem kwaka na 1 godz. i sie nie zgrzal a i kwak mial sie dobrze

monstera mam nowego i nie chce go spalic

czy poprzez overclocking moze wystapic w chipach 3dfx proces
elektromigracji ?
a jesli tak to ile wytrzyma podkrecony np. na 60 ?

prosze o opinie i doswiadczenia

pzdr

piekara_at_priv.onet.pl