Re: Scala MM100 na pirackich CD

Autor: Czarek Krzesiński (czarekk_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 12 Sep 1997 - 10:56:59 MET DST

stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl (Janusz Kolodziej) pisal tutaj:

>Facet, czym ty sie przejmujesz? Ty wiesz ile jest w sieci serwerow
>z pirackim oprogramowaniem? I nikt nikomu nie robi zadnych klopotow.
100% racja, wiem o tym, tylko te transfery :-((

>Daj ogloszenie po angielsku na alt.binaries.warez.ibm-pc
>a moze ktos sie zglosi.

BTW nie wiem czy znasz ten program, DEMO ma 100 MB. Sam kod z
pewnoscia jest znacznie krotszy, mysle ze ok 40 MB. To i tak za duzo
na ciagniecie z sieci. Reszta to bitmapy, czcionki i inne takie
rzeczy. Im wiecej tym lepiej. Pelna wersja zajmuje caly CD.

Dizekuje za odpowiedz,
Pozdrawiam.
Czarek Krzesinski