Re: Jaki system wsadzic do notebook'a ?

Autor: Grzegorz GRYC (gg_at_wc.robobat.com)
Data: Thu 11 Sep 1997 - 19:35:55 MET DST

Marcin Piaskowski wrote:

> Mam notebook'a Compaq contura 430C. DX4-100/8MB RAM/720HDD.
> Chodzi tam na razie win3.1.
I tak jest dobrze....
Win95 na 8MB RAM chodzi, jakby nie chcial... (moze, ze dokupisz 8 lub
lepiej 16 MB RAM)

> Mimo mojego dlugiego oporu i braku zaufania do Win'95 bede go musial
> chyba jednak zainstalowac.
Jesli boisz sie M$ Billa, to bedziesz musial.
Raczej zostan przy swoim i poszukaj konwerterów (juz istnieja).

> Czy ktos z was ma Win'95 na takim (lub podobnym) komputerze ?
> Jak to chodzi ? Czy nie dostane nerwowych drgawek po dluzszym gapieniu
> sie na klepsydre ?
Jesli puscisz cokolwiek, oprócz samego systemu, nie bedzie Ci lekko...
Sam Word 95 (na przyklad) bez grafik jeszcze chodzi, ale wczytuje sie
baaarrdzo dlugo...

> A moze zainstalowac na nim jakiegos linuxa ? Ma ktos linuxa na
> notebook'u ?
Pamieci masz dosc, ale nie mam pojecia, czy bedzie to dobrze
wspólpracowac z oszczedzaniem energii...

> Zaczyna byc troche niewygodnie z tym starym windowsem, bo wszedzie do
> okola '95 !!! Czesc programow tez jest juz tylko pod W'95...
Ale czy musisz z nich WSZYSTKICH korzystac ?

Pozdrowienia
GG

--
Grzegorz GRYC