Re: Jaki system wsadzic do notebook'a ?

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 11 Sep 1997 - 19:49:13 MET DST

 Marcin> Hej! Mam notebook'a Compaq contura 430C. DX4-100/8MB
 Marcin> RAM/720HDD. Chodzi tam na razie win3.1. Mimo mojego dlugiego
 Marcin> oporu i braku zaufania do Win'95 bede go musial chyba jednak
 Marcin> zainstalowac. Czy ktos z was ma Win'95 na takim (lub podobnym)
 Marcin> komputerze ? Jak to chodzi ? Czy nie dostane nerwowych drgawek
 Marcin> po dluzszym gapieniu sie na klepsydre ? A moze zainstalowac na
 Marcin> nim jakiegos linuxa ? Ma ktos linuxa na notebook'u ?

Jasne, że ma. Super działa. Prawdziwa frajda -- szczególnie, że jak
ewentualnie muszę gdzieś coś pokazać (np. spinanie bazy danych z WWW),
to się ludzie nie mogą nadziwić, że mam "serwery" na notebooku.

PCMCIA zaś działa tak idealnie, że aż trudno lepiej. W tej chwili mam
tak, że jak wkładam kartę ethernetową, to się ładują wszystkie
sterowniki, konfiguruje się sieć i nawet startuje sendmail.

--J.