Re: klopoty z CD-ROM Toshiba (6102)!!!

Autor: Marek Wodzinski (majekw_at_polbox.com)
Data: Sun 07 Sep 1997 - 18:08:06 MET DST

Michael Filipowski <misio_at_rhea.ids.pl> napisał(a) w artykule
<3411BD3A.2D2D87C6_at_rhea.ids.pl>...

> Od kilku godzin jestem szczesliwym (?) posiadaczem napedu CD-ROM
> Toshiby, 24x, oznaczonego numerem 6102.
> oczywiscie dziala, ale jest widziany przez wszystkie programy testujace
> (i widac to golym okiem) jako 12x (a nie 24!!).

Moze to jest x24max a nie x24 (raczej napewno). Przy takich szybkich
cd-romach swoja predkosc max osiagaja z reguly po 1/3 dysku(dobre) albo po
2/3 (reszta). Zazwyczaj takie cd-ki startuja od polowy predkoscii i
stopniowo sie rozpedzaja w miare przesuwania sie na zewnatrz plyty. W Twoim
przypadku widac to rzeczywiscie. Poczytaj dobrze instrukcje i znajdz gdzies
(pewnie) male literki MAX.

--
Majek:) majekw_at_polbox.com
http://friko.onet.pl/wr/trabka