Re: Boot manager & ParitionMagic 3.0

Autor: DarekT_at_polbox.pl
Data: Sun 07 Sep 1997 - 18:02:03 MET DST

On 26 Aug 1997 02:22:11 +0200, pgutkie_at_ippt.gov.pl (Piotr Gutkiewicz)
wrote:

Chlast!
>Dziekuje za odpowiedz, ucieszylem sie na wiadomosc ze jest to mozliwe.
>Program PartitionMagic 3.0 ma tu tyle do rzeczy, ze do niego wlasnie
>dolaczany jest IBM Boot Manager. Poniewaz nie posiadam ani tego programu
>ani systemu OS/2 to nadal problemem dla mnie pozostaje uzyskanie go.
Chlast #2!
Skrobnij ogloszenie na slupie kolo najblizszego liceum w Twojej
okolicy, OS/2 Warp byl kiedys rozprowadzany w ktoryms z czasopism na
30 dni sprawdzenia (bodajze poltora-dwa lata temu - sam mam 2 takie
krazki, moge zmielic i przeslac Ci poczta :-) ) i przed instalacja
robil dwie dyskietki do rozruchu. Na druga nalezalo wtedy dorzucic
znalezionego na plytce fdiska. Gdy konczyl zczytywac druga, uruchamial
instalacje juz z wykorzystaniem GDI z CD-Rom. Trzeba bylo mu
"Lagodnie" przerwac i w shelu wpisac magiczne "a:fdisk"...
W porownaniu do DOSowego byl... nieporownywalnie lepszy :-)))
Mozesz bez laski tworzyc/usuwac dowolna ilosc (czyli chyba do 5-ciu
partycji pierwotnych), zadeklarowac caly dysk jako part. rozszerzona
(wtedy - rewelacja - do jakiego komputera bym nie wsadzil mojego
przenosnego twardziela to i tak ladowal jako ostatnia literka) i
oczywiscie zainstalowac BootManagera, ktory tak naprawde pozwala Ci po
prostu przy starcie na zrobienie aktywna dowolnej partycji pierwotnej
w systemie.

P.S. A jesli masz znajomego OSowca, to popros go ladnie o BootDisk z
Warpa...
P.P.S. Mam nadzieje, ze namawianie do "bezprawnego" wykorzystywania
tego narzedzia z Win_X(X) nie wzbudzi oburzenia OSowcow/antypiratow

:-)))

Pozdrawiam
  WhereDoUWant2Sleep2day?