Re: Boot manager & ParitionMagic 3.0

Autor: Piotr Gutkiewicz (pgutkie_at_ippt.gov.pl)
Data: Sun 07 Sep 1997 - 19:54:10 MET DST

> [...]
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Boot manager & ParitionMagic 3.0
> Date: Sunday, September 07, 1997 6:24 PM
>
> On 26 Aug 1997 02:22:11 +0200, pgutkie_at_ippt.gov.pl (Piotr Gutkiewicz)
> wrote:
>
> Chlast!
> Chlast #2!
> Skrobnij ogloszenie na slupie kolo najblizszego liceum w Twojej
> okolicy, OS/2 Warp byl kiedys rozprowadzany w ktoryms z czasopism na
> 30 dni sprawdzenia (bodajze poltora-dwa lata temu - sam mam 2 takie
> krazki, moge zmielic i przeslac Ci poczta

[cut]

> Pozdrawiam
> ___________________________

Dziekuje serdecznie za oferowana pomoc ale chyba pozostawie sprawe bez
rozwiazania czyli z dotychczasowym rozwiazaniem. Chodzilo mi przede
wszystkim o jakas dokumentacje z programu PartitionMagic 3.0 z ktorej
moglbym wywnioskowac czy daje sie problem zwalczyc czy tez dac sobie
spokoj z szukaniem PM 3.0 czy IBM Boot Managera. W miedzyczasie udalo
mi sie "zdobyc" wyzej wymieniony, a z lektury opisow wyniklo ze musialbym
uzyc zarowno PM 3.0 jak i jego opcji Boot Managera. Nie wystarcza samo
przelaczanie aktywnych partycji: DOS i Windows 95 mozna bootowac tylko
z pierwszej "primary" partycji pierwszego dysku i tak u mnie jest. Windows
NT
mozna umiescic na dowolnej partycji (FAT16, NTFS) dowolnego dysku ale
bootujace pliki musza byc na pierwszej primary partycji a u mnie jest ona
z FAT32 ktorego Windows NT 4.0 "nie rozumie" i umieszcza pliki bootujace
na drugiej partycji, tez primary (dysk D:) z NTFS. Uzycie PM 3.0 polegalo
by wiec na utworzeniu dodatkowej partycji jako pierwszej i primary z ktorej
dopiero moglbym bootowac wybrany system. Nie chce tego robic tym
bardziej ze PartitionMagic 3.02 ktory uruchamiam na swoim komputerze
nie widzi zadnej z moich partycji dyku twardego utworzonych "legalnie"
przy
instalacji systemow: Windows 95 OSR2, 2 GB z FAT32 i Windows NT 4.0
Workstation, 1 GB z NTFS! Tak wiec pozostane chyba przy bootowaniu
WinNT z dyskietki co nie jest dla mnie zbyt uciazliwe poniewaz glownie
pracuje pod Windows 95. Dzieki za wszystkie informacje i szczera chec
pomocy, pozdrawiam

                                Piotr